Účtovníctvo a mzdová/personálna agenda

ÚČTOVNÍCTVO:

Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva a evidencia DPH

  • Kontrola formálnej správnosti predložených dokladov a ich zaúčtovanie,
  • Evidencia DPH a spracovanie DPH priznaní
  • Vedenie pokladne, evidencie Dlhodobého a Krátkodobého majetku a zásob
  • Spracovanie účtovnej závierky
  • Inventarizácia majetku a záväzkov, podpora pri jej zabezpečení a spracovaní

MZDOVÁ A PERSONÁLNA AGENDA

Mzdová agenda:

  • Kontrola predložených podkladov a externé spracovanie miezd klienta podľa predložených podkladov v našom mzdovom systéme, príp.v systéme klienta podľa individuálnej dohody až do 250 miezd/klienta
  • Zasielane štandardných a špecifických výstupov zo spracovaných miezd klientovi (výplatné pásky, prevodné príkazy, podklady pre potreby účtovníctva a iné podľa potrieb klienta)

Personálna agenda :

  • Vedenie komplexnej personálnej agendy a oznamovacích povinností zamestnanca a zamestnávateľa
  • Vedenie osobnej zložky zamestnanca podľa požiadaviek klienta
  • Ročné zúčtovanie dane a zdravotných poisťovní pre zamestnancov (na základe podanej žiadosti)

Doplnkové služby podľa potrieb klienta:

  • vyhotovenie nových, prípadne revízia aktuálnych pracovných zmlúv, príp. dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a kontrola náležitostí s tým súvisiacich
  • Osobná a elektronická komunikácia so Sociálnou poisťovňou, Daňovým úradom, zdravotnými poisťovňami a inými subjektmi vyplývajúca zo zabezpečenia komplexnej mzdovej a personálnej agendy