Účtovníctvo a mzdová/personálna agenda
ÚČTOVNÍCTVO:
Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva a evidencia DPH
- Kontrola formálnej správnosti predložených dokladov a ich zaúčtovanie,
- Evidencia DPH a spracovanie DPH priznaní
- Vedenie pokladne, evidencie Dlhodobého a Krátkodobého majetku a zásob
- Spracovanie účtovnej závierky
- Inventarizácia majetku a záväzkov, podpora pri jej zabezpečení a spracovaní
MZDOVÁ A PERSONÁLNA AGENDA
Mzdová agenda:
- Kontrola predložených podkladov a externé spracovanie miezd klienta podľa predložených podkladov v našom mzdovom systéme, príp.v systéme klienta podľa individuálnej dohody až do 250 miezd/klienta
- Zasielane štandardných a špecifických výstupov zo spracovaných miezd klientovi (výplatné pásky, prevodné príkazy, podklady pre potreby účtovníctva a iné podľa potrieb klienta)
Personálna agenda :
- Vedenie komplexnej personálnej agendy a oznamovacích povinností zamestnanca a zamestnávateľa
- Vedenie osobnej zložky zamestnanca podľa požiadaviek klienta
- Ročné zúčtovanie dane a zdravotných poisťovní pre zamestnancov (na základe podanej žiadosti)
Doplnkové služby podľa potrieb klienta:
- vyhotovenie nových, prípadne revízia aktuálnych pracovných zmlúv, príp. dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a kontrola náležitostí s tým súvisiacich
- Osobná a elektronická komunikácia so Sociálnou poisťovňou, Daňovým úradom, zdravotnými poisťovňami a inými subjektmi vyplývajúca zo zabezpečenia komplexnej mzdovej a personálnej agendy